Translate

woensdag 9 november 2016

Mijn droomvrouw

Droomvrouw?... 😍

Ik spreek je aan...omdat ik je een onwijs aantrekkelijke vrouw vind.... En Ik het koud heb in m'n caravan en elke nacht alleen slaap, en ik heerlijk tegen je warme lijf aan zou willen kruipen... ik spreek je aan...omdat er in mn hart een vurig verlangen van passie en hartstocht zit dat eruit wil...

Ten eerste wil ik laten weten dat je me niet kent en ik jouw niet ken maar ik een vriend voor je wil zijn. Iemand waar je over alles open mee mag en kunt kletsen. Ik ben uniek... Ervaar mezelf als erg alleen deze dagen. ik spreek je aan...omdat Ik liefde wil delen en geven in alle vrijheid... Zonder verplichtingen en verwachtingen... Ik heb een groot hart... Ik vind je zo'n heerlijke vrouw dat elk woord dat ik tegen je zal zeggen teveel zal zijn...

Mocht je het lef hebben, en het vertrouwen en de vrijheid in jezelf ervaren om te springen en bij mij langs te komen, zou ik mn armen om je heenslaan, niets zeggen... Je dicht tegen me aandrukken... Je voorzichtig kussen, daarna hartstochtelijk zoenen, beminnen mijn hart over je uitstorten, en dan helemaal verwennen zonder grenzen... dan in mn armen laten storten... Je koesteren... Na kroelen... en je weer vrijlaten... En mn deur voor je open laten staan...🙊❤️

ik zou de gelukkigste man op aarde zijn in dat moment, en een diepe dankbaarheid voelen, mn hart zal dan eindelijk weer verzadigd zijn. Want op dit moment is mijn hart leeg, verlaten koud, en vol verlangen naar een warme schat van een vrouw die zonder angsten is.

Dromen moet ik altijd blijven houden. Niet iedere vrouw voelt zich zo vrij of is openmindend, of zal ik zeggen openhearthed?

Droomvrouw, ren niet meteen hard weg, (al ben je daar natuurlijk vrij in, maar ik zou dat erg jammer vinden) ik respecteer je als gelijke, nee heb ik en ja kan ik krijgen... Ik ben avontuurlijk en houd van gezonde spanning.

Ben jij deze droomvrouw? 🙊

1 opmerking:

  1. Ik denk dat je het leeftijdsverschil te groot zal vinden (67)
    Lieve groet!!!!

    BeantwoordenVerwijderen