Translate

donderdag 20 oktober 2016

Brief aan famillie en collega's

17 Juli had ik alles achtergelaten en 2 dagen later op 19 Juli deze brief gemaakt.

Beste collega's en familie.

Dit zal bij een aantal als een brok in de keel schieten.
Ten eerste wil ik laten weten dat ik gelukkiger ben als ooit te voren, en het heel goed met mij gaat en er geen reden is om zorgen te maken.

Eenvoudig gezecht ben ik mijn hart en zielendoel aan het volgen. Ik weet, voel en zie dingen over de wereld en realiteit waarin wij leven, hierover kan ik niet met iedereen praten, omdat er een enorme indoctrinatie heeft plaatsgevonden in het geloof systeem bij iedereen die deel uitmaakt van het systeem/maatschappij.

Ik zal voor gek verklaard worden, en een enorme kettingreactie aan onrust en chaos veroorzaken. En dit is nou juist de hele bedoeling.
Want genoeg is genoeg. De verandering is hier.

Ik ben klaar met het loonslavenbestaan en mijn "schijnzekerheden".
Ik steek bij deze een hele dikke vette middelvinger op naar het hele corrupte kutsysteem van kapitalisme, zelfzucht, corruptie, diefstal en machtsmisbruik.

Ik ben in de loop van mijn leven enorm bewust geworden van het hele systeem en hoe wij allen prooi zijn geworden van een enorm grote misdaad tegen die ziel van ieder mens. Voor velen zal dit als waanzin binnenkomen. Maar het interesseert mij geen ene flikker meer wat mensen van mij denken of vinden. Ik blijf Nick en heb m'n hartje op de goede plek, en weiger mij nog te verlagen en aan te passen.

Ik voel een enorm groot licht in mijn hart van liefde, respect en oprechtheid naar de hele wereld en mijzelf. Ik voelde mij gevangen en aan de ketting gelegd door het geldsysteem. Maar ook door alle verwachtingen en eisen van omgeving en de wereld. Ik zie nu in dat het 1 grote indoctrinatie en mindcontrol is die al van kleins af aan op ons is gelegd toen we naar school "moesten".

Ik ervaar het als een directe aanval op mijn hart en ziel dat ik dingen MOET, je moet leren, je moet je verantwoordelijkheid nemen, je moet een baan vinden, je moet een huis kopen (van de staat) die je al meteen met een schuld in een machteloze positie zet, waardoor je gedwongen word te werken, want als je niet werkt kun je het niet meer betalen en leggen ze beslag op alles wat je hebt. Wij mensen zijn diep in ons hart en ziel bang gemaakt en tot slaaf gemaakt op  enorm grootschalig, schandalig, en onmenselijke manier. Het is een schijn vrijheid, en een sluipmoordenaar.

Ik ben niet meer bang. Ik heb letterlijk al mijn spullen gepakt de auto ingepakt en wij zijn gaan rijden... En ik ben begonnen met vertrouwen op "het universum,de natuur, de aarde" en vooral mezelf.
Met prachtige dingen en synchroniteit en zegeningen, die mij letterlijk de weg laten zien.

Ik weiger mij nog langer te laten misbruiken, kapot te maken, of nog controle op mij uit te laten oefenen door de massale waanzin waar de mensheid nu in zit. Ik heb besloten mijn hart en droom te volgen en ben deze nu gaan leven.

En de wonderen zijn enorm, ik heb afgelopen weken prachtige mensen ontmoet met veel moed kracht en die het hele systeem ook meer dan zat zijn. Ik pik het niet meer.

Fuck verzekeringen,
Fuck rekeningen betalen,
Fuck verantwoording nemen,
Fuck werken,
Fuck alles regelen,
Fuck schulden,
Fuck alles dat mij weerhoud om vrij te zijn.

Ik heb mijn vrijheid gepakt en kom bij deze niet meer op mijn werk. Ik kan niet meer werken voor de staat die mijn belastinggeld jat en gebruikt voor technologieën en oorlogswapens en andere zieke ideologieën die ze van plan zijn op de mensheid af te vuren.

Ik ben hier met een taak, er zijn dingen op mijn levenspad gekomen met een doel, ik ga iets grootst doen, ik wens een enorm groot stuk land, waar we biologisch ons eigen eten kunnen verbouwen. En helemaal back to basic kunnen, in samenwerking met de natuur. Om een alternatieve manier van samenleven op te bouwen, vanuit soevereiniteit, liefde en respect voor elkaar en de natuur.

Bij deze betaal ik niet meer mijn rekeningen,
Ga ik niet meer werken voor dit geldsysteem, zal niemand mij nog in de fabriek zien.
En ook zal ik geen dingen regelen, papieren tekenen, alles "vredig" afsluiten.
Het systeem bekijkt het maar... Ik heb hier nooit om gevraagd. Dit is mij aangeleerd en opgelegd door mijn omgeving en de wereld en het Gore kutsysteem dat alle mensen beroofd van hun echte vrijheid.

Ik heb een enorm verleden, van spirituele ontwikkeling, en bewustwording dat veel te veel is om op te noemen. Alles valt voor mij nu op zijn plaats. En ik gooi dus alle zorgen stress en ideeën dat ik dingen "MOET" doen of regelen van me af.

Het systeem bekijkt het maar, ik wil bijdragen aan een wereld van vrede, respect, en liefde voor elkaar. Mensen noemen het een utopie, voor mij is dit geen utopie, maar gewoon hoe het hoort te zijn.

Ik dicht en heb een blog Nicklexmond.blogspot.nl

Ze kunnen me niks maken, niemand kan mij iets maken, ze mogen me huis hebben, beslag leggen, boetes geven en me schulden aanpraten. Voor mij is dat allemaal een sprookje een illusie, opgelegde rotzooi die mij niet mijn eigen hart laten volgen en vrij te zijn.

Ik wens iedereen veel liefde, wijsheid, vrijheid en kracht toe voor komende jaren.

Meer mensen zullen hetzelfde gaan doen. Ik ben alleen niet meer bang ik ga niet liegen en eromheen draaien.

Ik ben Nick, en ik ben er klaar mee. En ik ga laten zien hoe het anders kan. Dit is niet persoonlijk naar de mensen toe, alles gebeurde in mijn leven met een reden, niets is toeval en er is een groter plan.

Voor mij bestaat de dood niet, alleen fysiek, ik weet dat er meer dimensies zijn, astrale invloeden en een oorlog over het bewustzijn van de mensheid. Ik ben hier met een taak, en ga deze nu verwezenlijken.
Het is veel heel veel. Maar heerlijk! Ik lach de wereld toe, Nicky komt niet meer.

Persoonlijk fijn contact  in de toekomst is mogelijk, alleen wens ik niet meer lastig gevallen te worden met zogenaamde verantwoordelijkheden en papierwerk en andere onzin en bullshit. Ze bekijken het maar. Ik zal hier ook geen gehoor aan geven.
Telefonisch zal ik binnenkort niet meer bereikbaar zijn. Wel via de mail. Ik neem zelf contact op met de mensen/familie op het moment dat ik daar klaar voor ben.

Ik hou van jullie. We zijn als mensheid verdeeld en het word tijd om op te staan. Ik val niemand aan, ik pak slechts mijn eigen vrijheid. En gooi alles van me af wat niet bij mij hoort. Ik onderga zelf ook veel veranderingen.

Ons voeding is vergiftigd, ons lichamen krijgen kanker, ze doen er alles aan om ons dom te houden en te onderdrukken.  Wij mensen kunnen van nature allemaal contact maken met andere dimensies.
Ze hebben in de loop der eeuwen alle kennis en wijsheid van de mensheid afgenomen. En hele genaties als loonslaven grootgebracht.

In essentie zijn wij prachtige goddelijke wezens van liefde, eenheid en respect. En hebben een diepe verbinding met elkaar en het universum. Wij zijn er om anderen tot dienst te zijn vanuit ons hart. Niet vanuit ons hoofd die ons verteld wat wij wel en niet moeten doen.

Fuck het controle systeem.

Ik ga echt iets nuttigs en waardevols doen in mijn leven, en voor de wereld.

Het beste,
Nick

4 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben 64 jaar en jij verwoord precies hoe ik me voel. Ben nu ongeneeslijk ziek en nooit de moed gehad om te doen wat jij doet, plus 2 kinderen. Dan doe je dat niet zo snel.
    Maar petje af en ik wens je heel veel liefde toe.

    BeantwoordenVerwijderen