Translate

zondag 3 januari 2016

Geen partij kiezen

Ik kies in de wereld GEEN partij.
Ik wil graag aan iedereen laten zien dat als je je door iemand of een persoon "geraakt voeld of een gevoel hebt van met deze persoon wil ik niets te maken hebben" naar aanleiding van een mening/overtuiging of mogelijk extremistische manier van reageren,
Dat deze mensen in essentie niet slecht en kwaadaardig hoeven te zijn "al lijkt dat er wel op"
Wij zijn namelijk niet elkaars vijand! en dit kun je zien als je probeerd verder te kijken. Wat ik in het leven vooral veel doe is de verdeeldheid onder mensen proberen te verminderen door middel van meer inzicht te geven in elkaar.
Ik heb veel discussies gelezen en veel ruzies en drama tussen mensen geobserveerd, ook veel onder welwillende mensen die een betere wereld wensen. Ondanks dat ze dat gemeen hebben raken zelfs deze mensen wel eens verdeeld.
Besef in het uitwisselen van gedachtengoed en meningen dat niet iedereen even communicatief vaardig is, of het vermogen heeft om tot 10 te tellen voor ze iets zeggen. En besef ook dat taal 1 van de grootste oorzaken is in deze realiteit waardoor we verdeeld zijn.
Ik heb over het algemeen gezien dat juist de "boze en verbitterde, en snel angebranden mensen" juist het hart op de goede plek hebben maar dat ze niet worden gezien, en meteen worden afgewezen om hun woorden of manier van handelen.
Volges mij heeft iedereen daar wel eens last van! Soms kan het er heftig aan toe gaan omdat mensen dingen persoonlijk gaan opvatten.
Probeer vooral JUIST daardoor heen te kijken, er is zoveel meer achter mensen dan een "mening".
We leven in een wereld van MIST en VERWARRING de uitdaging van de mensheid licht om elkaar NIET als allemaal "zwarte figuren in de mist te zien" die angstaanjagend "lijken" op afstand.... Waardoor we van elkaar weg te rennen.
Maar we moeten ellaar juist terrug vinden in de mist. Die schimmen zijn je broeders en zusters! Dat is mijn boodschap in deze wereld, want in essentie is er namelijk niets of niemand om bang voor te zijn.
We zijn bang voor elkaar...
Haal het beste in elkaar naar boven, doe beroep op elkaars liefde en diensten. Als we dat als mensheid leren hebben we het geldsysteem ook niet meer nodig. Maar dan zal eerst het bewustzijn van de mens geheeld moeten worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten