Translate

dinsdag 24 maart 2015

Waarom ben ik op deze planeet?

Waarom manipuleren mensen elkaar? Waarom zijn ze niet zichzelf? Waarom doen mensen zich anders voor dan ze zijn? Waarom spreken mensen zichzelf tegen? Waarom is er zoveel angst? Waarom is er zoveel leed en verdriet? Waarom zijn mensen niet gewoon eerlijk naar zichzelf en naar de mensen om zich heen? Waarom durven mensen niet zichzelf te zijn? Waarom zoeken mensen liefde bij anderen? En waarom zijn mensen toch zo ontzettend veel bezig met idealen en perfectionisme... ik kan zo uren doorgaan...

En als ik ten rade ga bij mezelf, kan ik alle vragen beantwoorden waarom dit gebeurd. Maar ik kan nog niet verklaren waardoor deze puinhoop op aarde is gekomen, en waar/wanneer dit leed is begonnen...

Voor mij is het zien van deze dingen van kleins af aan al heel vreemd. Ik begreep het niet, waarom? Ik snapte niet waar ik terecht was gekomen en heb me jarenlang afgevraagd waarom ik op deze planeet geboren ben. Ook heb ik geworsteld met vragen wie ik zelf nou was. Inmiddels heb ik op de meeste vragen antwoord gevonden. Maar er zijn er ook nog steeds een hoop niet beantwoord.

Deze vragen komen voort uit mijn weten dat er leven is na en voor de dood... dit weet ik diep van binnen. Niet in mijn hoofd, niet als overtuiging, niet als geloof, maar heel diep en intuïtief. Dit is gekomen doordat ik een spirituele ervaring gehad waarbij ik voelde dat ik in mijn lichaam zat, in plaats van dat ik mijn lichaam zelf was. Dit is de grootste openbaring in mijn leven geweest.

Deze vragen gaan vooral over het leven buiten deze realiteit, wie ik was voordat ik als mens geboren werd, en waar ik heenga als ik ooit zal overgaan.

Vragen als: word ik opnieuw geboren, bestaat er reïncarnatie? en waarom zou ik dat willen.
Als ik vrij mocht kiezen zou ik niet meer op een planeet geboren willen worden waar zoveel leed en puinhoop is, en zo weinig liefde onder de mensen. Ik heb inmiddels geaccepteerd dat ik hier ben als die personage, die nick, dat mensje, werkend in een staalfabriek, wonend op deze plek op aarde in dit moment.

Ik heb mezelf 1 hele belangrijke vraag gesteld, en daar scenario's op bedacht wat mogelijk een antwoord zou kunnen zijn. Uiteindelijk ben ik tot de conclusie gekomen dat ik het antwoord gewoonweg niet weet.

De vraag luid: Waarom zo ik vrijwillig gekozen hebben om op deze planeet geboren te zijn geworden, en is dit ook wel vrijwillig gegaan?

Scenario 1: Ik verveelde me in het hiernamaals, en was op zoek naar een uitdaging. En wilde neerdalen naar lagere dimensies, om dualiteit in extremen te kunnen ervaren, net als alle andere zielen hier op aarde. er is een levenspad uitgestippeld voor mijn ziel met een pakketje ervaringen, die ik behoor te doorleven tot dat ik mijn examentje heb gehaald. En alles wat er voor dit leven was en is gebeurd is irrelevant... en ik moest dat juist vergeten omdat ik anders 'thuis' teveel zou missen.

Scenario 2: Ik wilde mijn liefde op de proef stellen, en kijken of ik op een duistere liefdeloze planeet mezelf zou verliezen of bij mezelf kon blijven.

Scenario 3: Mijn ziel is gevangen genomen en ben ter prooi gevallen van entiteiten die mij hier op aarde gevangen wilden nemen, om mij te controleren en te onderdrukken.

Scenario 4: Ik was zelf diep gelukkig op een prachtige planeet, en zag dat de aarde vol leed zat, en wilde helpen, omdat ik me diep verbonden voel met alles wat leeft, en ik het niet aan kan zien dat er zoveel zielen moeten leven in pijn.

Scenario 5: Ik heb miljarden/miljoenen/ triljarden/ biljoenen... of wat dan ook levens van reïncarnatie ervaren en ben ooit als ziel, een kindje geweest en heeft zich als fysiek organisme ontwikkeld, toen de planeet ook net geschapen werd(door natuurlijke processen) celdeling etc... een theorie waarbij je ziet dat er ergens een begin van deze planeet was met organisme die zich hebben ontwikkeld/ vanuit het water naar land... 4 potige... armen benen (aapmens..) en hebben ons steeds meer ontwikkeld, er is al die tijd een 'ziel' geweest die steeds weer opnieuw geboren werd en dit proces heeft meegemaakt. En uiteindelijk staan we op dit punt en is mijn ziel ontwaakt, naar een groter bewustzijn, klaar om hogere dimensies te ervaren.

Zoals je ziet kun je de grootste verhalen bedenken, en het kan allemaal waar zijn, je kan er van alles aan plakken om een hele beleving ervan te maken.


Maar wat weet ik wel?  Ik ben  een goddelijk eeuwig bewustzijn, nu op dit moment en dat zal er altijd zijn en dat is wat ik in essentie ben. Ook na dit mensen leven zal (Ik als dat bewustzijn) er altijd nog zijn, en hiervoor ben ik er ook altijd al geweest. Er is geen einde en geen begin. Tijd is maar relatief.(zie mijn artikel over tijd)

Ik heb het antwoord niet, maar het staat me niet aan hoe de planeet eruit ziet, ik wil er iets aan doen, alles wat ik in mijn macht heb, of we nou gevangen genomen zijn of een zogenaamd examen moeten halen... als ik mijn liefde inzicht en wijsheid uitdraag, zal deze gevangenis afbreken... want die zogenoemde gevangenis is KUNSTMATIG (mindcontrol). Alles wat je over jezelf geloofd ga je je naar gedragen, geloof je dat je gevangen zit, dan zit je dat ook. Maar ik zit niet gevangen, er zijn misschien veel invloeden om me heen die me tegenhouden en proberen te onderdrukken, en mijn leven proberen kapot te maken. Maar kom maar op... het maakt me sterker... en des de meer leed ik zal ervaren des de meer het verlangen en de drang word om de oorzaken aan te pakken en aan het licht te brengen. En als ik gevangen zou zitten en ik word op nieuw geboren, ga ik er mee door, des de bewuster mensen worden, des de meer juiste informatie er verspreid word. Die krachten en energie en manipulaties op deze wereld zullen daardoor afbreken.

En dat is mijn doel, dat is mijn missie. En ik bekijk het zo ik ben eeuwig, ik ben hier nu dus waarom niet? Ik weet ieder geval dat ik dit nooit meer wil ik ben er klaar mee. Ik wil tot in de eeuwigheid die liefde zijn en voelen. Want leed pijn en verdriet, kan ik niet meer rechtvaardigen.

IK GUN EN WENS DAT NIEMAND TOE. WANT IK WEET DAT HET NIET NODIG IS, HET DIENT OOK NIET ALS EEN LEVENSLES. DAT IS EEN ILLUSIE. 
HET ZIJN KUNSTMATIGE SCHEPPINGEN... DIE JE ONDERDRUKKEN EN KLEIN HOUDEN.JE BENT VEEL MEER DAN DAT, VERGEET DAT NOOIT..
JIJ BENT GODDELIJK!!!!!!! EN KUNT VOLLEDIG MEESTER ZIJN OVER JOUW LEVEN, GEVOELENS ERVARINGEN, EMOTIES EN GEDACHTES. EN JE BENT VRIJ OM TE DOEN EN LATEN WAT JE WIL EN WAT JOUW GELUKKIG MAAKT.

EN IEDEREEN HEEFT HET RECHT DE WAARHEID TE WETEN.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten